2015 februárjától iskolánkban is bevezetésre kerül az online menzakártya rendszer.
Az menzakártya rendszer lényege, hogy a szülők egy internetes felületen intézhetik gyermekük számára az étkezések megrendelését és lemondását, illetve tájékozódhatnak a heti étlapról. Nem szükséges többé a megrendeléshez külön nyilatkozatot leadni, a menzakártya internetes oldaláról kezelhető a teljes folyamat.
Az új rendszerben a számlák rendezése átutalással, csoportos beszedéssel, vagy bankkártyás fizetéssel is lehetővé válik.
Az ilyen módon megrendelt és kifizetett étkezéseket a gyermekek az új típusú diákigazolványukkal vagy az e célra kiadott menza kártákkal tudják majd igénybe venni, az étkezőkben elhelyezett kártyaolvasót használva.
További információk a Menzakártya tájékoztatóban olvashatók az új rendszerről.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Intézmény Üzemeltetője, a 2015 március 1-től bevezetésre kerülő menzakártya rendszer étkeztetési regisztrációjához és az étkeztetés megrendeléséhez számítógépet helyezett ki az iskolában, ami megtalálható a gimnázium tanárijában.
A megrendelt étkezés a https://hegyvidek.e-menza.hu oldalon belépve mondható le, a tárgynapot megelőző munkanapon reggel 9 óráig.
Az étkezési díjkedvezményekhez továbbra is szükséges a XII. kerületi Gazdasági Ellátó Szolgálat részére eljuttatni a következő dokumentumokat:
Az igazolásokon minden esetben kérjük feltüntetni a tanuló nevét és a befizetési időszakra vonatkozó osztályát.